Monday, August 24, 2009

Naufal Demam Panas

Genap je usia heroku ni 10 bulan tiba2 je dia demam panas..... Bayangkn betapa risaunyer aku diwaktu2 virus H1N1 sedang menular secara bleluasa ni.... Aku bawk Naufal g klinik kt kg... panas badan nyer 38.9'c .... doc tu bg ubat n suh dtg lg esok nyer kalu msh demam lg.... tp esok nyer heroku ni da xdemam sgt jd aku biarkn aje..... cuma mkn ubat.... last2 lepas 4 ari badannye panas balik... apa lg kelam kabut la aku ke klinik lg.... badan Naufal msh panas lg.... apa lg doc tu yg gabra melebihi aku... dia da cuak da.... aku pn... trus dia minta kbenaran aku tuk masukkn ubat melalui bontot tuk heroku..... takutnya aku.... tp Naufal slamba jer xnangis pn masa ubat tu dmasukkn.... Doc bg aku ubat n antibiotik yg paling kuat skali katanya.... pastu dia suh aku dtg blk ptg nyer tuk pastikan suhu badan heroku.... huhuhu.... Alhamdulillah ptg nyer suhu badan Naufal da turun sikit.... Jd aku pastikn heroku makan ubat pada waktunye.... dn ari ni dia da btambah baik....

tgok la tu badan msh panas pn ttp nk main gak.....

ni wajah selepas batuk n muntah.... tgok baju ln suaq pn ln....
Sian dia...... da susut badan nyer.....


No comments:

Post a Comment