Monday, August 24, 2009

Naufal Da 10 Bulan

Entry ni sptt nya aku pose last week masa Naufal 10 bulan.... Tp aku bzzzz sesgt last week... ngan outstation nyer... sbuk bkemas nk pindah opis br n Naufal demam panas.... pastu aku da start berulang dr kg di pantai remis ke ipoh setiap hr.....huhuhu..... Mgu yg mendugakan..... Sedar x sedar anak ku da berusia 10 bulan da..... Da besar da anak mummy.... Maaf ye sayang mummy cbuk sgt smpkn ada 1 ari tu aku pergi keje Naufal belum bgun n bila aku balik umah kul9.30 dia da tido.... Masa tu la aku terasa betapa ruginya x menikmati perkembangan nyer tuk ari tu..... Sabar yek sayang kita tgu Daddy balik k.....


Ni la wajah puteraku di usia 10 bulan seawal jam 6 pg......
Bgun awal sblm mummy g keje coz takut xjumpa mummy yek ......

ni antara aksi2 nyer di awal pagi.....
sempat main bola n usha2 kertas gula2 yg djumpa nyer....



No comments:

Post a Comment