Tuesday, July 21, 2009

Senyum3

Saat yg sll aku ingat.... Setiap kali Naufal melemparkn senyuman yg ku rasakan cukup bmakna... dn mhilangkn smua penat n lelah ku spanjang hr... tambah2 bila dia da smakin aktif... Kadang2 ksabarkn ku teruji jgak tp bila tkenagngkn senyumannya aku trus sejuk n tgelak sendiri.... tambahan lak bila daddy jauh lg la.... byk yg menguji ksabarnku... Seyuman n keletah dia mbuat aku n hubby bertambah bahagia... mana tak nyer bila aku penat dulu sll nyer hubby la yg jd mangsa coz dia jauh sedangkn aku sorang2.... tp sejak ada Naufal aku da xtau bila masa nyer aku penat dn bila lak masanyer aku bgaduh ngan hubby coz smuanyer tlalu cepat blalu... nk merajuk pn skrg da xde masa..... hehehe...


Tgok la senyuman yg mbuat hati ni cair....








malu2 lg tu.... Hati mummy mana yg tak bahagia......

ada anak seceria dia.....



No comments:

Post a Comment