Thursday, May 7, 2009

Naufal 6 bulan


24/4/09 bawa Naufal G klinik utuk rutin check up….

Serba sedikit info terkini ttg Naufal

Berat : 9kg
Panjang : 69 cm
Ukur Lilit Kepala : 44cm
Ukur Lilit Dada : 45cm

Td masa kt klinik nurse tu minta Naufal dijadikan Baby xperiment tuk wat contoh…
So aku tnya le knp pilih anak aku…. Kononnye coz nampak dia asyik senyum, xnagis n ceria nyer…. Aku pn ok kn aje…. Tp bukan main lg anak aku tu pandai betul blakon… depan nurse yg ramai n sister2 dia baik sesgt…. Mcm2 depa test ngan dia ttg kbolehan sbnr budak umur 6 bulan… apa lg anak aku pn mnunjukkan keteroran nyer laaa…. Ramai la yg mmuji2 konon nyer baik, bagus n bestnyer ada anak mcm Naufal…. wat le mcm mana pn dia ttp tsengeh menunjukkan lesung pipitnye…. Aku iyakan aje… dalam hati deme xtau anak aku ni mmg pandai blakon depan org dia mmg tunjuk baik….. tp kt umah umah cuma aku ngan tok nyer aje yg tau….. Tp aku pn sama kembang le ckit bila org dok puji anak sendiri….hehehhe.... Mana ada mak yg xsuka dengar org puji anaknye kan???? Apa pn tahniah ye Naufal coz dh mlepasi smua ujian yg djalankan dgn jaya nye….. cayooocayooocayooo…..

.....dan ini la wajah tbaru puteraku Muhammad Naufal Luqman.... dh blh tsengeh2....

No comments:

Post a Comment